Blossombs gaveboks med et personlig kort
Blossombs gaveboks med et personlig kort
- Vi lager gaven akkurat slik du har designet den
- gratis kort
- 100% kvalitetsgaranti
Gavespesifikasjoner
Merkevare: Blossombs:
Antall frøbomber inkludert: 9
Brukes: mellom mars og september
Oppbevaring: 2 år
Materiale: organiske villblomstfrø og 100% organiske ingredienser
Bruk: utendørs
Vekt: 150 gram
Gaveeskens mål: : 24 x 16 x 2.6 cm
Tilleggsinformasjon: Det vil ta mellom 2 - 3 måneder for de ville blomstene å vokse, avhengig av når frøbombene blir brukt.
Mer informasjon om hilsningskortet:
Korttype: postkortstil
Mål: 14,8 x 10,5 cm
Orientering: bredde
Trykk: høykvalitets fullfargetrykk
Personlig tilpasning: med bilde og/eller tekst
Konvolutt: 1 hvit konvolutt følger med
Av tekniske årsaker er det ikke mulig å benytte kyrilliske, asiatiske, arabiske eller greske bokstaver eller spesialtegn.
Overrask dine kjære med en Blossombs frøbombegaveboks og et personlig kort!
Det luksuriøse hilsningskortet har en vakker, matt overflate som får designet ditt til å skinne. Det er enkelt å lage ditt eget! Bare legg bilde(r) og/eller tekst til i redigeringsverktøyet, enten sammen med et av våre morsomme designer eller du kan lage ditt eget design. . Legg til meldingen på baksiden av kortet ditt. Vi vil trykke designet ditt på kortet med omsorg og presisjon. Lag det nå!
Hvis du er interessert i større bestillinger, kan du kontakte vår bedriftsavdeling for mer informasjon og hjelp.
FAQ
Designe og bestille
Hva er å designe og hvordan fungerer dette på nettstedet?Ved å klikke på den knappen "Lag eget design" kan du begynne å utforme din egen gave. I vårt redigeringsprogram kan du designe gaven akkurat slik du ønsker, slik at du får en personlig og unik gave. Du kan legge til egne bilder og/eller tekst. Hvis du vil, kan du også velge et av våre kule design for å gjøre gaven din helt unik.
Er eget design inkludert i prisen?
Prisen som vises på nettsiden inkluderer ditt unike design - enkelt og greit!
Hvordan vet jeg om bildt mitt er av riktig kvalitet?
IVi vil være sikre på at du er helt fornøyd med gaven din. Derfor er det viktig å bruke bilder av høy kvalitet. Hvis du er usikker på kvaliteten på bildet ditt, kan du kontakte vår kundeservice og legge ved bildet ditt sammen med gaven du er interessert i å bestille. De kan da sjekke kvaliteten for deg!
Hvilket format kan jeg laste opp bildet i?
Du kan laste opp JPG- og PNG-filer i redigeringsprogrammet vårt. Er dette for teknisk for deg eller har du et bilde av et annet format du gjerne vil bruke? Ta kontakt med vår kundeservice; igjen, de er glade for å hjelpe deg!
Hva om fargen eller alternativet jeg vil ha ikke er tilgjengelig?
Leter du etter en bestemt gave eller en gave i en bestemt farge, men kan du ikke finne denne på nettstedet? Ta kontakt med vår kundeservice.
Hva er et kort og hvordan legger jeg til dette i bestillingen min?
Om du klikker på "legg til kort" i handlevognen kan du legge med et morsomt kort til gaven din. Du kan skrive en personlig melding på kortet, som vi skriver ut og legger ved pakken. Slik vet mottakeren nøyaktig hvem han eller hun har å takke for den flotte overraskelsen.
Blir gaven min pakket inn?
(Foreløpig) tilbyr vi ikke denne tjenesten. Vi leverer våre gaver i en festlig gaveekse. Det betyr at din gave er klar til å bli gitt bort, eller at den kan sendes direkte til mottakeren.
Leveringstid, leveringsalternativer og frakt
Kan jeg velge en leveringsdato?Det er ikke mulig å velge en bestemt leveringsdato.
Hva er leveringstiden og når mottar jeg gaven min?
Leveringstiden er indikert på produktsiden til gaven. Du kan stole på at vår operatør leverer gaven din denne dagen.
Hvilke leveringsalternativer kan jeg velge mellom?
For tiden er det ikke mulig å velge et leveringsalternativ. Gaven du bestiller sendes enten som en pakke eller som postbokslevering. Vil du vite hvilket alternativ bestillingen din faller inn under? Ta kontakt med vår kundeservice.
Betaling
Hvordan kan jeg betale bestillingen min?Vi tilbyr følgende betalingsmåter: Paypal, kredittkort, faktura via Klarna eller overføring via nettbanken. Ved overføring via nettbanken vil levering av gaven din skje opptil 3 dager senere. Dette er fordi det kan ta opptil 3 dager før betalingen kommer fram.
Gave mottatt
Hva om gaven ikke falt helt i smak?Ta kontakt med vår kundeservice, de hjelper deg gjerne med å finne en passende løsning.
Blir fakturaen sendt sammen med bestillingen?
Ingen faktura sendes med bestillingen din. Du vil alltid motta fakturaen i bekreftelsesmeldingen og du kan alltid finne den på din MySurprise-konto. Dette betyr at du enkelt og trygt kan få gaven levert direkte til mottakeren - noe som gjør det til en ekte overraskelse!
Bedriftsbestilling?
Interessert i å bestille et større antall av denne gaven? Ta kontakt og motta et pristilbud. Vi er tilgjengelige på arbeidsdager fra kl. 8.30 til 17.00.