Personlig tilpasset salatbestikk i bambus
- Lasergravering av høy kvalitet
- Individuelt tilpasset
- Lasergravering av høy kvalitet
Gavespesifikasjoner
Materiale: bambus
Mål: 30 x 8 x 2 cm
Personlig tilpassing: inngravert tekst, hver del kan tilpasses individuelt.
Farge på inngraveringen: trefarget
Tilleggsinformasjon: må vaskes for hånd, ikke egnet til oppvaskmaskin eller mikrobølgeovn
Vær oppmerksom på at tre er et naturprodukt, det vil si at gaven din kan avvike litt fra eksempelet på bildene.
Av tekniske årsaker er det ikke mulig å trykke kyrillisk, tyrkisk, asiatisk, arabisk, gresk eller spesialtegn.
Overrask de du er glad i med et luksuriøst salatbestikk i bambus, inngravert med teksten du ønsker!
Enten du vil overraske et brudepar på bryllupsdagen, gratulere en venn med et nytt hjem eller gi foreldrene dine en personlig gave på jubileet, er det inngraverte salatbestikket i bambus alltid et godt alternativ. Ikke bare er bambus holdbart og miljøvennlig, men bestikket har også en unik inngravering. Dette gjør gaven din enda mer unik og gir den et naturlig, autentisk utseende.
Det som gjør dette bestikket i bambus enda mer unikt er at det kan personlig tilpasses. Det vil si at du kan inngravere navn, en kort melding eller spesiell dato. Inngraveringen er i en vakker trefarge som passer perfekt til bambusmaterialet. Bambus er et naturlig og bærekraftig materiale som krever lite vedlikehold. Det er sterkere enn tre og mindre skadelig for miljøet. Personlig tilpasset salatbestikk i bambus! Bare legg til navn og/eller tekst i vårt nettbaserte redigeringsverktøy. Vi sørger for nøyaktig inngravering og sender gaven din til den adressen du ønsker. Hva venter du på? Kom igjen!
FAQ
Designe og bestille
Hva er å designe og hvordan fungerer dette på nettstedet?Ved å klikke på den knappen "Lag eget design" kan du begynne å utforme din egen gave. I vårt redigeringsprogram kan du designe gaven akkurat slik du ønsker, slik at du får en personlig og unik gave. Du kan legge til egne bilder og/eller tekst. Hvis du vil, kan du også velge et av våre kule design for å gjøre gaven din helt unik.
Er eget design inkludert i prisen?
Prisen som vises på nettsiden inkluderer ditt unike design - enkelt og greit!
Hvordan vet jeg om bildt mitt er av riktig kvalitet?
IVi vil være sikre på at du er helt fornøyd med gaven din. Derfor er det viktig å bruke bilder av høy kvalitet. Hvis du er usikker på kvaliteten på bildet ditt, kan du kontakte vår kundeservice og legge ved bildet ditt sammen med gaven du er interessert i å bestille. De kan da sjekke kvaliteten for deg!
Hvilket format kan jeg laste opp bildet i?
Du kan laste opp JPG- og PNG-filer i redigeringsprogrammet vårt. Er dette for teknisk for deg eller har du et bilde av et annet format du gjerne vil bruke? Ta kontakt med vår kundeservice; igjen, de er glade for å hjelpe deg!
Hva om fargen eller alternativet jeg vil ha ikke er tilgjengelig?
Leter du etter en bestemt gave eller en gave i en bestemt farge, men kan du ikke finne denne på nettstedet? Ta kontakt med vår kundeservice.
Hva er et kort og hvordan legger jeg til dette i bestillingen min?
Om du klikker på "legg til kort" i handlevognen kan du legge med et morsomt kort til gaven din. Du kan skrive en personlig melding på kortet, som vi skriver ut og legger ved pakken. Slik vet mottakeren nøyaktig hvem han eller hun har å takke for den flotte overraskelsen.
Blir gaven min pakket inn?
(Foreløpig) tilbyr vi ikke denne tjenesten. Vi leverer våre gaver i en festlig gaveekse. Det betyr at din gave er klar til å bli gitt bort, eller at den kan sendes direkte til mottakeren.
Leveringstid, leveringsalternativer og frakt
Kan jeg velge en leveringsdato?Det er ikke mulig å velge en bestemt leveringsdato.
Hva er leveringstiden og når mottar jeg gaven min?
Leveringstiden er indikert på produktsiden til gaven. Du kan stole på at vår operatør leverer gaven din denne dagen.
Hvilke leveringsalternativer kan jeg velge mellom?
For tiden er det ikke mulig å velge et leveringsalternativ. Gaven du bestiller sendes enten som en pakke eller som postbokslevering. Vil du vite hvilket alternativ bestillingen din faller inn under? Ta kontakt med vår kundeservice.
Betaling
Hvordan kan jeg betale bestillingen min?Vi tilbyr følgende betalingsmåter: Paypal, kredittkort, faktura via Klarna eller overføring via nettbanken. Ved overføring via nettbanken vil levering av gaven din skje opptil 3 dager senere. Dette er fordi det kan ta opptil 3 dager før betalingen kommer fram.
Gave mottatt
Hva om gaven ikke falt helt i smak?Ta kontakt med vår kundeservice, de hjelper deg gjerne med å finne en passende løsning.
Blir fakturaen sendt sammen med bestillingen?
Ingen faktura sendes med bestillingen din. Du vil alltid motta fakturaen i bekreftelsesmeldingen og du kan alltid finne den på din MySurprise-konto. Dette betyr at du enkelt og trygt kan få gaven levert direkte til mottakeren - noe som gjør det til en ekte overraskelse!
Bedriftsbestilling?
Interessert i å bestille et større antall av denne gaven? Ta kontakt og motta et pristilbud. Vi er tilgjengelige på arbeidsdager fra kl. 8.30 til 17.00.