Gaven fra oss er alltid unik fordi du har opprettet den selv. Du vil garantert finne den perfekte gaven fra oss til enhver anledning, så vel som de små øyeblikkene når du bare vil si takk eller fortelle noen at du tenker på dem.
Send gaven direkte til mottakeren.
Hvis du vil overraske et familiemedlem, en venn eller en kollega, men du ikke kan møte dem nå, så send gaven direkte til deres adresse, mange av gavene våre kan til og med passe i postkassen.
Legg til et gratulasjonskort som gave.
I handlekurven kan du legge til et gratulasjonskort i henhold til gaven, der du kan skrive en personlig melding og avsløre hvem gaven er fra.
Er det noe vi kan hjelpe deg med?
Ofte stilte spørsmål
Bestille
Det er riktig. Av (ganske kjedelige) tekniske årsaker kan vi ikke vise personaliseringen din i forhåndsvisningen for noen gaver, for eksempel bøker og Toblerones. Du kan likevel være trygg på at vi vil bruke personaliseringen din til å lage gaven din! Etter at du har lagt inn bestillingen, vil du motta en bekreftelse på e-post, der du vil se teksten du har lagt inn. Hvis du oppdager en feil, vennligst kontakt vår kundeservice (på telefon) så raskt som mulig.
Ja, det kan du! Når du bestiller, kan du velge å få gaven levert direkte til mottakeren i det andre trinnet i handlekurven. Dette er alltid uten faktura og eventuelt med din personlige tekst på det gratis gavekortet.
I handlekurven, rett under gaven, finner du en knapp som gaven kan fjernes med. Knappen ser ut som en søppelbøtte.
Du kan legge inn alle gavene dine i én bestilling. Når du har lagt den første gaven i handlekurven, klikker du på "fortsett å handle". Nå kan du legge til resten av gavene dine og deretter fullføre bestillingen.
Du kan oppgi én leveringsadresse per bestilling. Ønsker du å sende gavene til forskjellige adresser? Legg da inn hver bestilling separat.
Innbetaling
Hvis du har problemer med å fullføre betalingen, anbefaler vi at du først kontakter banken din for å få hjelp, da de ofte vil kunne forklare og/eller løse problemet for deg.
Så lenge gaven din ennå ikke er sendt, kan vi endre fakturaopplysningene. Når gaven er sendt, er dette ikke lenger mulig. Den raskeste måten er å gjøre endringer på fakturaen via telefon.
Vårt handelskammernummer er 22057264 og vårt momsnummer er NL.820845437B01.
Fakturaen og all annen informasjon vedrørende gaven blir kun sendt til deg via e-post. For å sikre at den personen som mottar gaven ikke skal se informasjonen blir gaven sendt uten ytterligere informasjon. De vil kun se den fantastiske gaven! Ønsker du at de skal vite hvem som sendte den? Bare fyll ut det kule kostnadsfrie gavekortet i handlekurven!
Vennligst velg Klarna betalingsmåte for å etterbetale bestillingen din.
Rabatt og gavekuponger
Du kan legge inn rabattkoden i trinn 3 i handlekurven, før du velger betalingsmåte. Skriv inn rabattkoden din i feltet "Rabattkode" og klikk deretter på pilen ved siden av den. Prisen på bestillingen din vil da justeres automatisk. Du kan bare bruke én rabattkode per bestilling, noe som er rimelig.
Vær alltid den første som får vite om våre spesial tilbud og rabatter i vårt nyhetsbrev! Meld deg på her https://www.yoursurprise.no/rabattkode og få 20% rabatt på din første bestilling.
Du kan angi rabattkoden din under betalingen i handlekurven. Skriv inn koden din og klikk pilen for å aktivere koden, hvorpå rabatten automatisk blir trukket fra ditt totale bestillingsbeløp. En rabattkode kan brukes per bestilling. Gavekortet fra YourSurprise kan innløses ved å bruke denne linken: https://www.yoursurprise.no/innlos-gavekortet . Du finner din personlige rabattkode på innsiden av gavekortet. Koden består av 14 tegn. Du kan fylle inn din personlige gavekortkode under "din gavekode". Bare klikk på innløs og beløpet blir lagt til handlekurven. Nå kan du begynne å lete etter en fantastisk personlig gave!
Hvis du har glemt å legge til rabattkoden din og ikke har betalt, kan du kontakte kundeservice via telefon. Ha bestillingsnummeret og rabattkoden lett tilgjengelig. Hvis du har betalt for kjøpet kan vi ikke legge til rabattkoden for deg.
Først må du forsikre deg om at du har angitt riktig rabattkode, også små og store bokstaver. Forsikre deg om at du ikke har lagt til et mellomrom eller punktum. Hvis du har angitt riktig rabattkode, er det mulig at bestillingen din ikke oppfyller kravene for rabattkoden. Det kan hende at du må handle for et visst beløp eller at rabattkoden ikke er gyldig for produktet du har valgt. Hvis det ikke er tilfellet kan du kontakte kundeservice som vil hjelpe deg.
Ordre status
Så snart bestillingen er fullført, begynner vi å jobbe umiddelbart for å oppfylle den raske leveringstiden. Det er derfor ikke mulig å legge til noe i bestillingen i etterkant.
For de fleste gaver kan vi vise personaliseringen din i forhåndsvisningen. For noen gaver er dette dessverre ikke teknisk mulig. I de fleste tilfeller vil du få se teksten separat i e-postbekreftelsen. Hvis du er usikker på forhåndsvisningen, kan du kontakte vår kundeservice.
Bestillingen kan bare avlyses hvis du ikke har betalt. Sjekk bestillingsstatusen ved å logge deg inn på MySurprise. Hvis bestillingsstatusen er "I produksjon" eller "Sendt" betyr det at gaven allerede er laget og kan ikke lenger avlyses. Vennligst ring oss hvis du ønsker å avlyse en bestilling, det gir oss mulighet til å umiddelbart endre produksjonsstatusen.
Hvis bestillingsstatusen din er "Venter på betaling", kan du gjøre endringer, både på design og adresse. Du finner bestillingsstatusen ved å logge deg inn på MySurprise, der vises dine nåværende bestillinger. Hvis du ønsker å se om endringene er korrekte, kan du ringe til kundeservice som sjekker dette for deg.
Er designet perfekt, men du ønsker å endre adresse? Det er fremdeles mulig så lenge bestillingsstatusen viser "Venter på betaling" eller "I produksjon". Sjekk bestillingsstatusen og kontakt oss etter at du har foretatt endringene.
Du ser bestillingsstatusen ved å logge deg inn på MySurprise. Se nedenfor for å vite hva den enkelte statusen betyr:
Venter på betaling: Vi har ennå ikke mottatt betaling for denne bestillingen.
I produksjon: Vi er i ferd med å produsere din unike gave.
Avlyst: Bestillingen din ble kansellert, det betyr at den ikke blir produsert og sendt.
Sendt: Hold øye med postkassen din, gaven er på vei!
Forsendelse & levering
Vi beklager at bestillingen din er forsinket. Vennligst gi oss beskjed om ordrenummeret ditt, slik at vi kan starte en undersøkelse med speditøren/firmaet for å finne ut hva som har skjedd med pakken din og når de nå forventer å levere den.
Når du bestiller fra et selskap utenfor Norge, betales det ikke skatt og avgifter til selskapet du bestiller fra, men til den norske staten i form av tollavgifter når pakken ankommer Norge. Disse avgiftene er ikke dekket av frakten du betaler når du plasserer en bestilling hos oss. Vårt selskap er hjemmehørende i Nederland, noe som betyr at tollavgifter kan påløpe. For mer inngående informasjon, råder vi deg til å ta kontakt med det norske Tolldirektoratet.
Hvis pakken din er en postkassepakke, vil dette være oppgitt i e-postbekreftelsen din.
Tidspunktene for når gaven din kan leveres, avhenger av hvilken type pakke bestillingen din er sendt som, hvilket fraktselskap du velger, og hvilket område den skal leveres til. For å sjekke når pakken din vil bli levert, kan du sjekke sporingslenken i e-postbekreftelsen, eller kontakte fraktselskapet direkte hvis du trenger mer informasjon.
Sjekk først om bestillingen din har blitt sendt. Hvis den er sendt, og sporingslenken din ikke fungerer, kan du kontakte kundeserviceavdelingen vår.
Mysurprise
Så synd at du ønsker å slette MySurprise-kontoen din. Kan du gi oss beskjed på e-post? Da vil vi umiddelbart begynne å jobbe med forespørselen din. Skulle du noen gang ombestemme deg, er du selvfølgelig alltid velkommen tilbake!
Så synd at du ikke lenger ønsker å motta e-post fra oss. Vennligst send en e-post til kundeserviceavdelingen vår for å gi oss beskjed, slik at vi kan fjerne deg fra adresselisten vår. Hvis du ombestemmer deg, er du hjertelig velkommen til å melde deg på igjen!
Du kan opprette et nytt passord ved å klikke på knappen "Glemt passord" nederst på MySurprise-siden. Angi epostadressen din, så vil du motta en lenke med tilbakestilling av passord.
Du kan endre og lagre opplysningene når som helst. Du må først logge inn. Du vil deretter bli bedt om å kontrollere og bekrefte endringene. Med en gang du har bekreftet endringene vil de automatisk bli brukt i fremtidige bestillinger.
MySurprise er den personlige kontotjenesten som MySurprise tilbyr. Du kan opprette en konto ved å registrere deg via MySurprise. Da vil du motta en epost der du kan bekrefte epostadressen din. Så snart du har gjort det, kan du logge deg inn på din MySurprise-konto ved hjelp av passordet ditt. Kontoen lar deg se og kontrollere bestillingen din døgnet rundt, samtidig som du kan oppdatere informasjonen din. All informasjon er konfidensiell og trygt lagret på vår sikre MySurprise-server. YourSurprise overholder gjeldende lovbestemte personvernregler. Du kan også logge inn via Google.
Service & kontakt
Vi er veldig glade for å ha deg som kunde og vil at du skal vite at personopplysningene dine er trygge hos oss. Vi håndterer denne sensitive informasjonen med stor forsiktighet. All informasjon som du deler med oss, lagres i vår sikre database ved hjelp av en sikker SSL-forbindelse. Dette betyr at bare noen få betrodde personer har tilgang til opplysningene. Dette betyr at informasjonen bare kan sees av dem som trenger å se den. Vi lover å bruke opplysningene dine bare internt i selskapet vårt, og aldri dele dem med tredjeparter for kommersielle eller andre formål.
Vi behandler bildene dine som personopplysninger, noe som betyr at vi behandler dem på samme måte som våre egne. Vi bruker bildene dine utelukkende til å lage gaven din, og deler aldri bildene dine med tredjeparter.
Vi lagrer bildene dine for å bruke dem til å lage gaven din. Vi lagrer bildene i maksimalt 24 måneder fra bestillingsdatoen. Dette gjør vi slik at vi kan lage gaven din på nytt hvis det skulle oppstå et problem, eller hvis du ønsker å bestille på nytt. Hvis du laster opp et bilde, men ikke legger inn en bestilling, lagres bildet ditt i maksimalt 30 dager. Hvis du ønsker at bildene dine skal fjernes tidligere enn dette, kan du kontakte kundeserviceavdelingen vår, slik at vi kan ordne dette for deg.
Hvis du har mottatt en melding fra en speditør om at pakken din blir returnert til avsenderen, eller har sett dette i sporingslenken din, kan du kontakte kundeserviceavdelingen vår, slik at vi kan hjelpe deg med å motta bestillingen din så snart som mulig.
Kjære vene, så synd at gaven din har blitt skadet mens den ble sendt til deg. Ta kontakt med vår kundeservice, slik at vi kan finne ut hva som har skjedd og tilby en passende løsning. Hvis du kontakter oss via e-post, kan det være nyttig å legge ved et bilde av skaden og bestillingsnummeret ditt.
Så synd at bestillingen din har ankommet ufullstendig. Vi deler ofte opp store bestillinger i flere forsendelser; hvis dette er tilfelle, vil du se flere sporingslenker i e-postbekreftelsen din. Slik kan du sjekke hvor hver del av bestillingen din befinner seg. Hvis bestillingen din har blitt sendt i én pakke og du oppdager at noe mangler, kan du kontakte kundeserviceavdelingen vår.
KUNDESERVICE
Send en melding
Vores kundeservice kan nås på: Mandag - Fredag: 8:30 - 22:00
Lørdag - Søndag: 8:30 - 17:00 På engelsk